Cap. 2, Bill procrastinează

[ Mda. E 9:30. Iar am întârziat. Stai un pic să pun de o cafeluţă şi apoi termin repede mailurile. Numa’ de nu m-ar suna cineva… ]

Ţrrrr…Ţrrrrr…Ţrrrrrrrrrrrr!

[ Fuuuuuuuu…#%&%!!! Cine are chef de conversaţie la ora asta? ]

Bill: Alo, Bill la telefon.

Voce feminină înţepată:

Bill: Nu, nu eu am lăsat geamul deschis! Îhî, …, da, …, înţeleg, aham … Da’ nu eu am lăsat geamul deschis.

Voce feminină înţepată: … !!!!

Bill: Bine, cum zici tu. Să ai o zi la fel de frumoasă!

[ Ghionoaie! Aşaa… Să mă apuc de răspuns la mailuri până nu mă sună şi alţi sociopaţi. Hmmm, ia uite ce spune ăsta! Stai că-i coc acu’ un răspuns de nu se vede! Bate la uşă. Cine naiba? ]

Bill: Da, intră!

Cap introdus pe uşă:

Bill: Nu, nu l-am văzut.

Cap introdus pe uşă:

Bill: N-am de unde să ştiu. Nu l-am văzut azi. Nu a trecut pe aici! Ce mai vrei de la mine?

[ De te-ai duuuce! Ar trebui să îmi deschid ghişeu de informaţii. Uite că s-a terminat şi cafeaua. N-am înţeles nimic din ea. Mda. Unde am rămas? Aşa, începusem un răspuns pentru deşteptu’ de la aprovizionare. O să mă ţină minte mamelucu’! ]

Ţrrr … Ţrrrrrr!

[ Sfântu’ Soare! Greşeală! M-am săturat! Mă duc să mă plimb că nu-mi iese nimic. Nu se mai munceşte deloc în firma asta? ]

O plimbare mai târziu.

[ Eeeeh, uite că mai e de o cafeluţă. Înalt îi cerul! Hai să vedem dacă dovedim lista asta de mailuri. “Stimate Domnule Farfuz, … Ei, uite că tocmai a postat pe Facebook Veronica! Draga de ea! Cred că e un pic debilă. Pune numa’ filmuleţe fail cu animale care se regulează. Nu-i vorbă, râzi la unul-două, da’ după o săptămână ţi se cam taie pofta. Cred că o să-i dau unfriend. Stai mai întâi, să văd dacă e ceva de capul ăstuia. ]

Ţrrr … Ţrrrrrr!

[ Aoleuuu! Nu m-ar lăsa în pace, f**ă-i Stalin! ]

Bill: Alo, da!

Voce cristalină de gazelă: …?

Bill: Da’ sigur că da! Mă îmbrac imediat şi vin la gară! Hei, Veveriţo, de ce nu mi-ai spus că vii în oraş la cursuri?

Voce cristalină de gazelă:

Bill: Ei, m-aş fi pregătit şi eu. Lasă, nu te îngrijora, că e bine oricum. Vin să te iau!

[ Pfiu, ce trafic! Uite cat e ceasul! Ia să văd ce e cu mailurile astea. Dacă bag tare, le termin într-o oră. Oare a mai rămas nişte cafea? Hai, că în 5 minute fac una, ca să am spor. ]

Ţrrr … Ţrrrr … Ţrrrrrrrrrrr!

[ Hait! E şefu’! Ce mai vrea încornoratu’, că am mai vorbit o dată ieri!? ]

Bill: Heeei! Bună ziua! Ce mai faceţi?

Încornoratu’:

Bill: Cum aşa? Nu se poate. I-am scris astăzi lui Farfuz, da’ nu a catadicsit să-mi răspundă. Neserios, până în pânzele albe!

Încornoratu’: … !!!

Bill: Dom’ director, eu mai insist! Lăsaţi pe mine! Să aveţi o zi minunată! Şi… nu vă faceţi griji! Totul e sub control!

[ Ptiu, caiafa! Nu-l mai ajunge. Dă să-i scriu lui Farfuz şi mă duc acasă că mă cam doare capul. Lasă mailurile, că şi-aşa sunt toţi nişte looseri. Poate o conving pe nevastă-mea de-mi face un masaj. ]

Lasă un răspuns

