Cap. 3, Bill şi şedinţa fără conştiinţă

[Ia uite-i şi pe ignoranţii ăştia, cum s-au adunat aici şi clipesc la mine, inerţi ca nişte plătici supraoxigenate. Habar n-au pe ce lume trăiesc! Ia să încerc sa le bag vreo două fumigene, să-i ameţesc puţin, că nu ştiu dacă se poate vorbi cu ei în starea asta.]

Bill: Dragii mei, v-am chemat să vă spun cât de mult apreciez eforturile pe care le-ati depus în ultima vreme pentru acest proiect! Vreau să vă mulţumesc public pentru asta!

[Se uită ca vitele. Fii atent la Pohoaţă! – îţi vine să-l pocneşti peste moaca aia inexpresivă, până când i-o înfunzi în cap!]

Bill: Ştiu că sunt vremuri destul de grele, proiectul intră într-o fază dificilă, unii dintre voi fac ore suplimentare, iar stresul e câteodată mare pentru toata lumea. Vreau să ştiţi că vă înţeleg mai mult decât oricine, pentru că văd strădaniile voastre în fiecare zi.

[Aha, uite-i că zâmbesc. I-am prins pe guguştiuci! Sunt ai mei! Cred că-i momentu’ pentru a doua fumigenă.]

Bill: Şi, pentru asta, vă invit în biroul meu de fiecare data când vă nemulţumeşte ceva, sau doriţi să propuneţi o schimbare. Nu fiţi timizi! Voi fi cu totul receptiv la aceste solicitări ale voastre.

[Popeasca s-a lăsat pe spătarul scaunului  – e semn bun. Şi pe ceilalţi îi văd relaxaţi… Lui Pohoaţă îi sparg faţa după ce terminăm – de ce naiba nu l-am dat afară până acum? ]

Bill: Pentru că sunteţi o echipă atât de determinată, o echipă de învingători, vom trece împreună, cu bine, peste aceasta reducere de buget. Nu e mare şi n-ar trebui să ne demotiveze, atât timp cât acest proiect ne va dezvolta şi ne va face mai buni profesionişti. Va fi bine, dragi …

Pohoaţă:

Bill: Auzi, Pohoaţă? Nu e nici momentul şi nici locul să aduci negativismul tău soios în prim plan. Eu cred că echipa s-a săturat de nihilismul tău provincial şi de prost gust. [Fu**-te ruşii Pohoaţă, nu puteai şi tu să taci, o dată în viaţa ta de vierme inelat?] Tu crezi în ceva, bă Pohoaţă? Spune! În ce crezi tu? Că de la tine aud numai porcării de fiecare dată când deschizi gura!

Pohoaţă:

Bill: Ştiţi ceva? Haideţi, că m-am enervat! Să vă spună Pohoaţă despre ce e vorba, dacă se crede aşa deştept. Numai că ar trebui să vă puneţi repede pe treabă, dacă vreţi să vă luaţi salariile întregi luna asta. Poate vă zice Pohoaţă şi despre penalizările pe care o să le plătiţi pentru întârzieri.

[Pfiiiiu! Am scăpat. N-a fost rău. Mâine imi iau liber.]

2 gânduri despre „Cap. 3, Bill şi şedinţa fără conştiinţă

  1. zălidertufalău

    La ăsta nu prea îmi vine să râd. Pentru că ştiu că sunt destui „şefi” care au aşa o atitudine josnică faţă de angajaţii lor. Şi ne minunăm că nu prosperăm şi că nu progresăm. Când oamenii vor fi trataţi ca oameni şi nu ca „plătici inexpresive”…atunci vom trăi în altă lume, una mai bună! Burn in hell, Bill!

    Apreciază

    Răspunde

Lasă un răspuns

