Cap. 4, Bill e mărinimos

[Baaaah, ce plictiseală! Şi abia e amiază, iar acu’ că am mâncat, n-o să mai am chef de nimic. Ia uite la ăştia, cum muncesc ca nişte vite, săracii. Rău mai e să nu fii realizat în viaţă… Ia, să le dau o pauză, poate or veni mai veseli înapoi.]

Bill: Mă! Voi nu sunteţi obosiţi? Vă văd că lucraţi în continuu de la prima oră. Ia, hai! Toată lumea în pauză. O oră.

Carmella:

Bill: Nici să n-aud! Mergi în pauză, că de muncit, o să munceşti toată viaţa. N-ai nimic de făcut, ce să nu poată aştepta o oră.

[Dragii de ei! Măcar atât să fac pentru ei, că nu duc o viaţă uşoară tinerii ăştia. Ia uite-i ce greu se urnesc de la muncă.]

ŢRRRR…ŢRRRR…ŢRRRR

[Cine nai…?]

Bill: Bună ziua Dom’ Director. Sigur că da! Îl pregăteşte echipa mea chiar în timp ce vorbim. Când îl doriţi pe masă? În 20 de minute? N-am putea amâna puţin? … Îhî, înţeleg. Sigur că putem, e aproape gata. Se rezolvă! O zi minunată, vă doresc!

[Trăsni-te-ar Franţa de peceneg, ce eşti! Acu’ te-a apucat cititu’ de rapoarte? Na! Cum fac acum, că aştia sunt plecaţi?! Ia să văd dacă pot să termin câte ceva la el. Poate nu mai e mult de scris… Pfii, nu înţeleg nimic din ce-o făcut ăştia!]

ŢRRRR… ŢRRRR… ŢRRRR

Bill: Alo? Da, doamnă Rozalia! Ce pizza? N-am comandat pizza! Mda… păi ce să plătesc, dacă n-am comandat? … Da’ ce mă interesează pe mine că omu’ aşteaptă, dacă n-am comandat?

[Pfuuu, ce zi! N-am mai avut aşa o zi aglomerată, de nu-ştiu-când! Unde-s ăştia de nu mai vin? Uite că în cinci minute tre’ să predau raportul şi habar n-am ce-au făcut pe-aici. Îi dai omului un deget şi el îţi ia toată mâna… Nu, că îi sun! Deja, asta e nesimţire!]

Bill: Alo? Carmella? Pe unde umblaţi, mă? Cum? … Ce-am spus eu? … Ce-am spuuus?! Imediat inventaţi ceva, să vă scoateţi! Treceţi repede la birou, că am eu grijă de voi! Să vedem dacă mai plecaţi voi de la serviciu, să umblaţi lelea în timpul programului de lucru! Grijania voastră …

ŢRRRR… ŢRRRR… ŢRRRR

Bill: Alo? Dom’ Director? E aproape gata. Mai sunt câteva corecturi de făcut. Stiţi şi dumneavoastră cum e cu tinerii ăştia… Sunt leneşi şi indisciplinaţi, aşa că trebuie struniţi permanent. Îi pun să corecteze, şi vi-l aduc cât de repede!

[Fuuuu… ce zi! Cât o fi ceasul?]

Un gând despre „Cap. 4, Bill e mărinimos

Lasă un răspuns

