Cap. 7, Bill față cu reacțiunea

Bill: Auzi mă Pohoață, ia lasă puțin treaba și uită-te la mine! Ia spune, tu ce crezi despre mine? Așa, sincer… fă-mi o evaluare rapidă, un 360 de grade.

Ascultă şi versiunea audio!

Pohoață:

Bill: Hai, nu te codi atâta, ca o fată mare! Fii bărbat, că știi că nu mă supăr. Am nevoie să știu asta de la tine, ca să pot corecta mici erori de comportament pe care e posibil să le fi avut în relația cu tine. Doar oameni suntem, și mai greșim din când în când, că așa e în firea noastră.

[Ia uite-l ce frumos se bâlbâie. L-am luat pe nepregătite, da’ și el e cam molâu. Lasă, că așa se călește și se învață să dea feedback.]

Bill: Ei, ce zici? Ai vreo părere?

Pohoață:

Bill: Aham, e posibil să mai ridic vocea câteodată, dar rar, mă Pohoață, și numai atunci când chiar meriți. Trebuie să admiți asta, nu?… Așa, vezi? Dai din cap și tu, că am dreptate.

Pohoață:

Bill: Eu nu întârzii Pohoață! De unde știi ce treburi și întâlniri am eu dimineața și ce fac înainte să ajung la birou? Și pe voi vă penalizez doar când deveniți nesimțiți peste măsură; așa că, hai să trecem mai departe, te rog!

Pohoață:

Bill: Bun, admit că uneori mai omit să îți spun anumite lucruri din ce se discută în firmă, dar asta numai în interesul tău măi Pohoață. Păi, ce-ar fi să vin în fiecare zi și să îți tot dau vești proaste? Nu te-ar dărâma? … Chiar dacă e vorba despre tine, ce rost are să te supăr, dacă oricum nu ai ce face în legătură cu ele? Hai să fim serioși, eu am vrut să-ți fac un bine și, uite cum mă răsplătești! Hai, mai dă drumul la otravă, Pohoață! Să auzim, ce mai ai pe suflet?!

Pohoață:

Bill: Auzi bă? Da’ cine te-o pus pe tine în Oastea Domnului, de vii să mă judeci tu pe mine, pramatie nerecunoscătoare! După ce te-am ridicat din stadiul de trepăduș și ți-am dat de lucru, să te fac om respectabil tu vii cu gunoaie din astea la mine? Hai, că m-ai dezamăgit rău, Pohoață! Treci la lucru că văd că îți place mai degrabă să stai la taclale decât să îți aduci și tu contribuția.

Lasă un răspuns

