Cap. 8, Bill şi floarea indiană

Patchouli e proaspăt venită în departamentul de suport, vecin cu cel al lui Bill. E o adevarată floare indiană, proaspătă ca menta, iute ca piperul și oacheșă ca un abyssinian, de-ți e mai mare dragul să o vezi pe coridoare.

Ascultă şi versiunea audio!

Bill: Helău biutiful!

[Cine-o fi Miss Papua Noua Guinee? Ia! Fii atent că m-a reperat!]

Bill: Ia, iu! Hau iu duing?

[Se uită ca găina la perete. I-adevarat ce se zice, „Frumoasă, da proastă!”.]

Bill: Mai neim iz Bill! Iu laic hir, in Rumenia?

Patchouli:

Bill: Aaa, scuze! Nu știam că vorbești românește! … Ce vreau? Păi mă gândeam că poate ai nevoie de niște ajutor, așa … pentru adaptare. Că nu te-am mai vazut pe aici, și la noi în firmă e greu! Rezistă cei mai buni. Dar dacă ai un mentor, ceva, uite că viața nu mai e atât de grea! … Să-mi văd de treabă? Da, eu ce fac acum? Îmi văd de treabă, așa că uite care-i treaba! De unde ești? … Aha, din India. E frumos prin părțile alea? Am auzit că e greu! Femeile sunt cam violate pe acolo. La noi e ceva mai bine.

[Iute indianca! Şi destul de deşteaptă pentru o femeie, mai ales din lumea a treia.]

Bill: Deci, cum spuneam, uite care-i treaba! Românii e nişte hoţi. Punct! N-are sens să întrebi de ce, că nici ei nu ştie. Dacă n-ai un român, de bună credinţă – aşa ca mine, cu tine, atunci te-ai ars. Aşa că, eu n-am nici o problemă ca, din când în când, pe ici, pe colo, să-ţi mai dau un sfat, o atenţie, câte un mic ajutor. Ce zici?

Patchouli:

Bill: Cum de ce? Păi nu-ţi spusei? Nu vreau ca străinii să-şi facă o impresie greşită despre ţara noastră. Avem o ţară frumoasă, cu oameni buni. Până la urmă, avem şi munte, şi mare, şi deal şi câmpie, avem toate formele de relief. E păcat, îţi spun!

Patchouli:

Bill: Lasă, nu-ţi fă griji, că nu mă deranjezi! Uite numarul meu de telefon. Trebuie să plec, că am o şedinţă la zece! Data viitoare când ne întâlnim, să nu uit să ţi-l prezint pe Pohoaţă. E un tont sadea, da’ baiat bun şi muncitor. Hai, te pup! Pa!

Lasă un răspuns

