Cap. 9, Bill, despre suflet

Bill: Dom’ Director, mă scuzați că vă deranjez la ora asta, dar am și eu o întrebare, o nedumerire, o chestiune ce ține de lucru.

Dom’ Director:

Ascultă și versiunea audio!

Bill: Oare angajatii normali, au suflet? Că eu am surprins mai multe situații în care s-au comportat… cum să zic?… așa ca noi! Ieri, am uitat să îi las lui Pohoață al meu instrucțiuni despre o sarcină pe care o avea de făcut în acea zi și n-o să credeți ce s-a întâmplat! Pohoață a făcut singur sarcina, fără ajutorul vreunui manager!

Dom’ Director:

Bill: Așa e Dom’ Director, cum v-am spus! Nu vă fie cu supărare, da’ să-mi sară ochii dacă nu-i așa!

Dom’ Director:

Bill: Păi nu știu ce a făcut, dar asta indică prezența sufletului la Pohoață, lucru de neînchipuit până acum! Asta înseamnă că Pohoață ar fi capabil să ia decizii, să evalueze realitatea care îl înconjoară, nu numai să execute mecanic sarcini, ca roboții. Vă dați seama ce descoperire ar putea fi asta? Cu Pohoață, am lua împreună premiul cel mare de la CES din Vegas! Poate și premiul Nobel!

Dom’ Director:

Bill: Mda, aveți dreptate! E posibil să fie doar o reflexie de-a mea, adică să imite un comportament văzut mai demult la mine. Totuși, cu permisiunea Dvs., voi continua observațiile asupra acestui fenomen interesant.

Dom’ Director:

Bill: Aaa, Dom’ Director! Stați, nu închideți încă! Dumneavoastră ce părere aveți, eu am un suflet? … Alo? … Dom’ Director? … Alo? … A naibii, caiafă! A închis!

Lasă un răspuns

